x

 

Fundwise ühisrahastuse kampaania

Investeeri ja omanda osalus Eestis sündinud ning rahvusvaheliselt armastatud ilubrändist VESTIGE VERDANT, mis on teel maailma juhtivaks kaubamärgiks iluhooldustoodete kategoorias.

Oleme avanud Fundwise osaluspõhise ühisrahastuse kampaania ning kaasame esmakordselt väikeinvestorid ja kapitali, et tõsta VESTIGE VERDANT käibekiirust, laieneda veelgi sihtriikides ja kasvatada laovaru tulenevalt üha suuremast nõudlusest.

Fundwise osaluspõhine ühisrahastuse kampaania kestab kuni 30.12.2018.

Tutvu kampaaniaga lähemalt


Soovides meiega personaalselt kohtuda ning lisaküsimusi esitada, palume kirjutada meile 
investors@vestigeverdant.com.

Kampaania lühitutvustus

Globaalne luksus-iluhooldustoodete turg on 49 miljardit eurot, kasvuprognoosiga 57 miljardi euroni järgmise nelja aasta jooksul. Ühtlasi moodustab üha suurema osa kogu turust kasvav orgaaniliste toodete sektor.

Tänaseks on meie kaubamärk rahvusvaheliselt tunnustatud ning oleme müünud tooteid üle maailma enam kui 800 000 euro eest. Ühtlasi on korduvostud erakordsed 47%, ületades tööstuse keskmist pea kahekordselt – seda põhjusel, et meie tooted nii täidavad kui ületavad meie lubadusi, väärtusi, mida endas kanname, ja ootusi, mida kliendid meile seavad.

Tutvu kampaaniaga lähemalt

Rahvusvaheline haare

VESTIGE VERDANT tooteid ostetakse meie online-poest üle maailma ning meie tooted on müügil Eestis, Skandinaavias, Saksamaal, Suurbritannias, Hispaanias, Austraalias ja Uus-Meremaal. Ühtlasi oleme sisenemas USA, Jaapani, Singapuri, Itaalia ja Venemaa turgudele, kus tegevuskavad ja kokkulepped partneritega on juba sõlmitud.

Meie kontseptsioon on ennast tõestanud nii Eestis kui kaugematel ja suurematel turgudel. Oleme loonud nii tooted kui brändi, mis on rahvusvahelises ilumaailmas kõnekam ja huvipakkuvam kui enamik konkureerivaid brände – seda näitab tõeliselt soe vastuvõtt ja kõrge huvi meie vastu kõigil välisturgudel. Meil on selge kinnitus, et pakume tugevat konkurentsi ka maailma kõige nimekamatele brändidele nagu näiteks YSL, Chanel ja Dior, olles neid edestanud rahvusvahelistel võistlustel.

Meie siht on kasvatada VESTIGE VERDANT globaalselt tuntud ja juhtivaks ikooniks ilumaailmas, olles esindatud maailma parimates kaubamajades New Yorkist Tokyoni.

Tutvu kampaaniaga lähemalt

Kampaania eesmärk

Kaasatav kapital aitab meil kiirendada käibekasvu ja toetada müüki nii kodu kui eksportturgudel, kasvatada brändituntust, laiendada edasimüüjate võrgustikku, täiendada tootevalikut ja tõsta laovaru teenindamaks üha kasvavat nõudlust.

Ettevõtte väärtus on täna on 1,5 miljonit eurot. Täiendavate investeeringute toel on meie eesmärk kasvatada ettevõtte väärtus järgneva viie aastaga 22,5 miljoni euroni.

Tervitame kõiki, kes te olete meiega jagamas VESTIGE VERDANT globaalset edulugu.

Tutvu kampaaniaga lähemalt